Meten van cliëntervaringen in de klantreis
Data
21 november 2023
Tijd: 15:00 – 16:00
Locatie: Online
18 januari 2024
Tijd: 15:00 – 16:00
Locatie: Online
Inleiding
Vraagt u zich ook wel eens af: hoe krijg ik meer resultaat uit ons cliëntervaringsonderzoek? En wat is het effect op de inwoner van onze inzet? Of wat merkt de inwoner van de doelen die we ons als gemeente of zorgaanbieder hebben gesteld? Continu meten van cliëntervaringen kan u helpen om hier snel een antwoord op te krijgen en hierop te sturen.
Inhoud
Tijdens de informatiebijeenkomst kun je vrijblijvend kennis maken met continu meten en inhoudelijke vragen stellen aan enkele projectleiders. Je krijgt onder meer antwoord op onderstaande vragen:
- Wat is continu meten?
- Hoe richt ik continu meten in binnen mijn organisatie en waar moet ik rekening mee houden?
- Hoe wordt continu meten een onderdeel van het werkproces?
- Wat zijn de voordelen van continu meten?
- Wat zijn de verschillende mogelijkheden voor continu meten?
- Leren en verbeteren op basis van continu meten
- Met welke investering moet ik rekening houden?
- Wat zijn de ervaringen met continu meten?
Doelgroep
Deze informatiebijeenkomst is bedoeld voor iedereen die meer informatie wil over een continu meten: beleidsadviseurs, contractmanagers en kwaliteitsmedewerkers van gemeenten en zorgaanbieders.
Duur
De informatiebijeenkomst duurt 1 uur.
Kosten
Deelname aan deze informatiebijeenkomst is kosteloos.
Aanmelden