CEO Dashboard

Er wordt veel informatie opgehaald met een cliëntervaringsonderzoek. Met een interactief dashboard kunnen de actuele gegevens snel en op ieder willekeurig moment  geraadpleegd worden en kunnen verdiepende analyses gemaakt worden. Wij kunnen de gegevens koppelen aan de data in uw eigen systemen. 

Een actueel overzicht

Onze dashboards bieden een actueel inzicht in de gegevens, maar geven u ook de mogelijkheid om in te zoomen op onderliggende data, verbanden te leggen en doorsnijdingen te maken. Hiermee is het gemakkelijker om trends te ontdekken, bijvoorbeeld over meerdere jaren of tussen teams of aanbieders. 

Continu meten

Vooral wanneer u gebruikt maakt van continu meten is een dashboard erg handig. Wij verwerken maandelijks alle nieuwe ingevulde vragenlijsten waardoor u zelf de resultaten kunt bijhouden. Hierdoor is het mogelijk om snel en effectief bij te sturen op specifieke stappen in de klantreis. Onze dashboards bevatten de informatie die u wilt zien; van tevoren worden werksessies met u ingepland om de inhoud van uw dashboard te bepalen.

Koppelen met andere gegevens

Het is ook mogelijk om de gegevens van een cliëntervaringsonderzoek te koppelen aan andere gegevens die de organisatie al heeft. Bijvoorbeeld gegevens over kosten, aantal cliënten, in- en uitstroom of op- en afschalen van ondersteuning. Daarmee krijgt een cliëntervaringsonderzoek een nog grotere waarde. In combinatie met continu meten kan dan op ieder moment worden bijgestuurd.

Meer weten over de ondersteuning die Insights Zorg u kan bieden bij uw cliëntervaringsonderzoeken? Schrijf u dan in voor één van onze informatiebijeenkomsten of vraag een gratis informatiepakket aan!